RIDE 5 - Free Pack 03
Zawartość pakietu RIDE 5 - Free Pack 03: - Ducati Monster 900 (1993) - Kawasaki GPZ 900R Ninja (1989) GPZ 900R – ikona lat 80. – to pierwszy model Kawasaki ze słynnym logo Ninja, który stał się punktem odniesienia dla entuzjastów sportów motorowych. Minimalistyczny motocykl bez owiewki – Ducati Monster 900 – to jeden z pierwszych motocykli typu naked i punkt zwrotny w historii dzięki mocy dwucylindrowego silnika.