Ride 2 Kawasaki and Ducati Bonus Pack
"Kup zawartość do pobrania Kawasaki i zestaw bonusowy Ducati, a otrzymasz motocykle Ducati Hypermotard SP i Kawasaki ZZR1400 w oryginalnych szatach oraz 10 ekskluzywnych kasków! Jeden z najbardziej ekskluzywnych motocykli Ducati z podwójnym silnikiem o mocy 110 KM, prędkości obrotowej 9250 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 89 Nm przy 7750 obr./min. Ducati Hypermotard SP to fenomenalny supermoto, któremu żadne wyzwanie nie jest straszne! Lubisz jazdę i nie boisz się ekstremalnych prędkości? ZZR1400 to motocykl sportowy dla Ciebie: dysponuje czterocylindrowym silnikiem o mocy wyjściowej 200 KM i prędkości obrotowej 10 000 obr./min, który osiąga 210 KM przy zastosowaniu układu wydechowego RAM. Ponadto zestaw 10 kasków słynnych marek, takich jak Nolan, X-Lite, Suomy i AVG, pozwoli Ci wyróżnić się spośród konkurencji."