[Revival] DOA6 Zestaw mundurków szkolnych
Powrót jednej z ulubionych postaci z wcześniejszej gry! Zestaw mundurków szkolnych dla 18 postaci żeńskich. Postacie: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel, Tamaki. Uwaga: – Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. – Do korzystania z tej zawartości wymagana jest instalacja najnowszej aktualizacji. – Aby korzystać z tej zawartości, trzeba najpierw kupić odpowiednie postacie.