Resident Evil 4 – zawieszka: „Amunicja do broni krótkiej”
W sam raz dla strzelca, który woli posługiwać się bronią krótką. Dzięki zawieszce w kształcie amunicji do przyczepiania do aktówki zawsze będziesz mieć jeden nabój w komorze. Atut: Zwiększa szansę na premię do tworzenia przy wytwarzaniu amunicji do broni krótkiej. Premia ta sprawi, że otrzymasz więcej amunicji niż zwykle. Uwaga: Zawieszki można zmieniać w menu personalizacji aktówki przy każdej maszynie do pisania. – Z tej zawartości można korzystać wyłącznie podczas głównej kampanii gry Resident Evil 4 i nie można jej używać podczas rozgrywki w płatnym dodatku Separate Ways.