Resident Evil 4 – kostiumy Leona i Ashley: „Nieformalne”
Ubierz Leona i Ashley w stylowe, nieformalne kostiumy i przetrwaj. Zdezorientuj wrogów, wyrażając swoją osobowość – nawet nie będą wiedzieć, co ich trafiło! Uwaga: – Kostiumy można zmieniać, wybierając opcję EXTRAS (DODATKI) w menu pauzy. – Ta zawartość stanowi również część pakietu Extra DLC Pack. – Z tej zawartości można korzystać zarówno podczas głównej kampanii gry Resident Evil 4, jak i podczas rozgrywki w płatnym dodatku Separate Ways.