Resident Evil 0 — pakiet T-shirtów wg projektów fanów
Odmień wygląd Rebekki przy użyciu T-shirtów autorstwa laureatów internetowego konkursu. Uwaga: Stroje nie mają wpływu na rozgrywkę. Można je zmieniać, korzystając z walizki dostępnej na ekranie stanu w sekcji z rzeczami osobistymi.