Resident Evil 0 — pakiet strojów 4
Ten pakiet zawiera stroje dla Rebeki: klasyczny strój S.T.A.R.S. 1996 z oryginalnej gry Resident Evil oraz nieprezentowany dotąd strój prototypowy z oryginalnej gry Resident Evil 0. Uwaga: te stroje dostępne są również w kompletnym pakiecie. Przed dokonaniem zakupu sprawdź wcześniej kupione stroje. Stroje nie mają wpływu na rozgrywkę. Można je zmieniać, korzystając z walizki dostępnej na ekranie stanu w sekcji z rzeczami osobistymi.