Rentgen pakiet personalizacyjny
Zobacz kotku co masz w środku, dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Rentgen, który zawiera tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.