Reentrance BGM
Rozszerzona wersja melodii z menu gry PAC-MAN Championship Edition DX pt. „ENTRANCE”: teraz możesz przy niej grać! Spokojne tempo oryginalnej aranżacji zostało w tej dłuższej wersji podkręcone, by pasowało do szalonego przebiegu rozgrywki. Pod koniec utworu jego proste brzmienie zyskuje niespodziewanie bardziej podniosły charakter.Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.