Rayman 3 HD
Wyrusz na wspaniałą, pełną humoru wyprawę z Raymanem i Globoxem, aby uratować Rozdroże Marzeń.Znacznie ulepszona i okraszona wieloma wspaniałymi efektami graficznymi i dźwiękowymi w wysokiej rozdzielczości - oto prawdziwe oblicze Rayman 3 HD, która stanowi najpełniejszą odsłonę “Rayman 3 Hoodlum’s Havoc”. Gry, którą każdy miłośnik przygodówek i platformówek musi poznać!Biegaj, skacz i korzystaj ze swych umiejętności w dwóch pierwszych poziomach gry, w których przyjdzie ci się zmierzyć z tajemniczymi Mroklumami i ich poplecznikami.