Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
BOHATEROWIE NIE SĄ JEDNOKOLOROWI. Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan to przyjazna gra 2,5D polegająca na chwytaniu stworzeń, która łączy w sobie elementy charakterystyczne dla gier przygodowych, logicznych, platformowych i RPG. Jest to skierowana do wszystkich przygoda, w której może uczestniczyć cała rodzina. Twoim zadaniem jest ratowanie figlarnych stworzeń i przywracanie kolorów w świecie, który niegdyś był Ci dobrze znany! Rainbow Billy to uniwersalna opowieść o dorastaniu, która uczy, jak radzić sobie ze zmieniającym się światem i akceptować zarówno siebie, jak i wszystkich wokół! Czasami by zmienić świat, wystarczy rozmowa, odrobina empatii i zmiana punktu widzenia. EKSPLORUJ CUDOWNY ŚWIAT! Od mrocznych jaskiń na tajemniczych wyspach po ustronne zatoczki wśród targanych sztormami mórz — eksploruj przebogaty świat i szukaj skarbów, wędkuj (przecież każda porządna gra musi zawierać wędkarską mini-grę), nawiązuj przyjaźnie i stawiaj czoła zagrożeniom! ROZWIĄZUJ ZAGADKI ŚRODOWISKOWE! W każdym ze światów kryją się pomysłowe wyzwania i zagadki. Gdy sobie z nimi poradzisz, odblokujesz nowe obszary, które warto zbadać! ZAPRZYJAŹNIAJ SIĘ Z CIEKAWYMI STWORZENIAMI! Podczas wyprawy natkniesz się na ponad 60 dziwnych, uroczych stworzeń. W trakcie tych pozbawionych przemocy spotkań pomożesz im rozwiązać trapiące je problemy. Stwórz wyjątkową drużynę i uratuj świat! POKOLORUJ ŚWIAT! Weź udział w tej opowieści o empatii i dorastaniu, przywróć kolory w monochromatycznym świecie i zachęć przyjaciół do odkrywania ich prawdziwej tożsamości.