Railway Empire - France
Po wygnaniu Cesarza Napoleona III francuska monarchia upadła po raz drugi, a jej miejsce zajęła Trzecia Republika. W zawartości do pobrania Railway Empire – France zadecydujesz o przemysłowej przyszłości swojego kraju. Możesz stanąć po stronie militarystycznego generała i wzmocnić granice Francji na wypadek nowej wojny lub pomóc ministrowi robót publicznych przebudować infrastrukturę kraju i podjąć się kontrowersyjnego nowego projektu „Wieża Eiffla”.