Radio Controlled Cars Mode
Rzuć wyzwanie Valentino Rossiemu w zdalnie sterowanym samochodzie na torze MotoRanch w Tavullii. Wybierz jedną z trzech dostępnych tras, uruchom silnik i ścigaj się do mety!