RABBIDS INVASION - SEASON PASS
Przepustka Sezonowa Rabbids Invasion - NAJLEPSZA OKAZJA - jest dostępna od teraz i zawiera wszystkie 15 dodatkowych epizodów, pełnych zwariowanych wyzwań! Rywalizuj w zawodach z rodziną i przyjaciółmi, oglądając najzabawniejsze sceny z epizodów "SUPER KÓRLIK", "BURCZĄCY BRZUCH KÓRLIKA", "ZAPCHLONE KÓRLIKI", "KÓRLICZY ZOMBIAK", "MARZENIA KÓRLIKÓW" i jeszcze 10 innych interaktywnych odcinków... Przyjmuj zwariowane pozy, znajduj ukryte przedmioty, krzycz kultowe Bwaaa, mierz się z czasem i zdobywaj dodatkowe monety Kórlików, aby zostać mistrzem każdego z epizodów!