RABBIDS INVASION - PAKIET #4 SEZON PIERWSZY
Doświadcz przebojowego telewizyjnego serialu animowanego dla dzieci w zupełnie nowy sposób! Teraz możesz oglądać i grać z Kórlikami w trzech interaktywnych epizodach: "WALCZĄCE KÓRLIKI", "KÓRLICZY NOCHAL" oraz "KÓRLICZY ZOMBIAK". Wstań z kanapy i rywalizuj ze swoją rodziną i przyjaciółmi w zwariowanych, zabawnych wyzwaniach, takich jak Wykopany i Skopany, Nie Oszczędzaj Głosu, Przyjmij Pozę i innych...