RABBIDS INVASION - PAKIET #3, SEZON PIERWSZY
Doświadcz przebojowego telewizyjnego serialu animowanego dla dzieci w zupełnie nowy sposób! Teraz możesz oglądać i grać z Kórlikami w trzech interaktywnych epizodach: "TARGOWISKO KÓRLIKÓW", "MARZENIA KÓRLIKÓW" oraz "O CHODŹCIE NO, KÓRLIKI". Wstań z kanapy i rywalizuj ze swoją rodziną i przyjaciółmi w zwariowanych, zabawnych wyzwaniach, takich jak Pieprzowy Taniec, Zakupy w Biegu, Kórlicza Katapulta i innych...