RABBIDS INVASION - PAKIET #2, SEZON PIERWSZY
Doświadcz przebojowego telewizyjnego serialu animowanego dla dzieci w zupełnie nowy sposób! Teraz możesz oglądać i grać z Kórlikami w trzech interaktywnych epizodach: "SUPER KÓRLIK", "MUCZĄCE KÓRLIKI" oraz "DOŚĆ! JUŻ DOSYĆ". Wstań z kanapy i rywalizuj ze swoją rodziną i przyjaciółmi w zwariowanych, zabawnych wyzwaniach, takich jak Drogowe Szaleństwo, Taniec Zombie, Głośny Wafel, Polowanie na Przedmioty i innych...