Quiplash 2 InterLASHional: The Say Anything Party Game!
Imprezowa gra w „powiedz cokolwiek” przekracza granice kraju! Od teraz wszystkie dowcipne teksty z gry Quiplash 2 przeczytasz po francusku, włosku, niemiecku i hiszpańsku! Otrzymasz również… 100 DODATKOWYCH pytań po francusku! 100 DODATKOWYCH pytań po włosku! 100 DODATKOWYCH pytań po niemiecku! 100 DODATKOWYCH pytań po hiszpańsku! Wciąż te same NUDNE pytania po angielsku! Wszystko to w jednym QUINTILINGUAL Quiplash! Kup Quiplash 2 InterLASHional już teraz i zabierz swoją najbliższą imprezę w podróż dookoła świata, bo przecież absurd jest językiem uniwersalnym. * UWAGA Wszystkie teksty w języku angielskim pokrywają się z zawartością gry Quiplash 2, dostępnej w The Jackbox Party Pack 3. UWAGA* Gra w trybie wieloosobowym możliwa jest wyłączenie lokalnie.