Pustynny SCAR
SCAR to średni karabinek szturmowy, charakteryzujący się dobrą celnością i dużą szybkostrzelnością. Został wprowadzony do użycia przed incydentem na Lingshan, zaś obecnie używany jest przez wszystkie rodzaje sił zbrojnych USA, a także przez wiele jednostek specjalnych i prywatne korporacje militarne na całym świecie. Ten SCAR posiada unikalny, pustynny kamuflaż.