Pure Farming 2018 – Mapa: Niemcy
Powiększ grę Pure Farming 2018 o mapę Niemiec i ciesz się dodatkowymi godzinami zabawy. Prowadź gospodarstwo położone w jednej z najpiękniejszych części Niemiec i sprawdź się w charakterystycznych dla tego regionu gałęziach rolnictwa, takich jak uprawa rzepaku czy hodowla owiec!