Pure Farming 2018 – Kozy
Wprowadź większą różnorodność do swojego rolniczego przedsięwzięcia i zacznij hodować kozy w amerykańskim stanie Montana! Buduj zagrody dla kóz, kupuj młode zwierzęta, karm je, by urosły, i na koniec sprzedaj z zyskiem. Urozmaić swoją hodowlę zwierząt.