Pumpkin Patch Costume
Świętuj najbardziej upiorny okres w roku, przebierając się za bohatera Halloween! * Przedmioty te pojawią się w twojej komodzie po tym, jak zaakceptujesz je za pomocą niebieskiej skrzynki depozytowej stojącej przed twoim domem. * Stroje można zmieniać, korzystając z lustra lub komody w swoim domu.