Public Enemy Pack
Zestaw Wróg Publiczny zawiera garnitur Wróg Publiczny oraz pistolet maszynowy Bronson M1928. Przebranie Wróg Publiczny pozwala słynnemu zabójcy ubrać się w gangsterski garnitur i skorzystać z klasycznego pistoletu maszynowego Bronson M1928 o dużej szybkostrzelności i potężnej mocy. Zestaw Wróg Publiczny jest jednym z czterech zestawów wchodzących w skład kolekcji Garnitury i Broń.