Ptaki Europy + Ptaki Oceanii
Ten pakiet zawiera: WINGSPAN (Na Skrzydłach): Ptaki Europy WINGSPAN (Na Skrzydłach): Ptaki Oceanii Wingspan (Na skrzydłach) to relaksująca i nagradzana strategiczna karcianka o ptakach dla 1–5 graczy. Każdy nowy ptak wzbogaca specjalną zdolnością potencjał jednego z trzech siedlisk. Twoim zadaniem jest powiększanie rozlicznych rezerwatów przyrody o najlepsze gatunki ptaków. Wingspan (Na skrzydłach): Ptaki Europy zabierze Cię na inny kontynent. Zgłąb różnorodność europejskich siedlisk i poznaj urocze, piękne ptaki z ich fascynującymi, nowymi umiejętnościami. W nagradzanej adaptacji Na Skrzydłach: Ptaki Oceanii wyrusz w podróż po zapierających dech w piersiach lądach Oceanii. Poznaj ptaki z okolic Australii i Nowej Zelandii oraz zupełnie nowe zasoby i mechaniki, które urozmaicą twoją przygodę z tworzeniem rezerwatu przyrody.