Psychodelia pakiet personalizacyjny
Zapewnij swoim wrogom złego tripa, dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Psychodelia, który zawiera tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.