Przygody w jurajskim świecie
Wkrocz do współczesnego świata, który uczy się współistnieć z prehistorycznymi dinozaurami na wolności. Wciel się w jedną z pięciu kultowych postaci, aby dowiedzieć się, jak przetrwać spotkania z największymi drapieżnikami i jednocześnie pomóc chronić i ratować bezbronne dinozaury. Odkrywaj znajome lokacje i rozległe nowe regiony, podczas walki z kłusownikami, zbierania próbek i rozwiązywania nowych zagadek.