Przepustka Ultimate Brawlers
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/2/20. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K Battlegrounds zostaną zamknięte w dniu 2026/7/9. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Odblokuj NATYCHMIAST ponad 75 WWE Superstars i Legends za pomocą przepustki Ultimate Brawlers -- NIESAMOWITA WARTOŚĆ! Wskocz w samo serce arcade'owej akcji jako Hulk Hogan, „Stone Cold” Steve Austin, Ronda Rousey, Ric Flair, Goldberg, Ultimate Warrior, „Rowdy” Roddy Piper i WIELU, WIELU INNYCH (wyłącznie podstawowe stroje). Tylko w WWE 2K Battlegrounds możesz toczyć pojedynki, wcielając się w swoje ulubione WWE Superstars i Legends w odjechanych miejscówkach i korzystając z całego arsenału przesadzonych ruchów, power-upów i zdolności specjalnych. Zdobądź swoją przepustkę Ultimate Brawlers do WWE 2K Battlegrounds już dziś i WALCZ BEZ OGRANICZEŃ!