Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Rozszerz swoje Uniwersum WWE dzięki Przepustce sezonowej WWE 2K23, zawierającej 5 pakietów DLC postaci wydanych po premierze, pakiet Megawzmocnienie MyRISE z 200 dodatkowymi punktami atrybutów oraz pakiet Superdoładowanie odblokowujący wszystkie legendy WWE z podstawowej wersji gry i dawne areny. Daty wydania dodatków DLC zostaną ogłoszone w przyszłości. Przepustka sezonowa wchodzi w skład wersji WWE 2K23 Deluxe i Icon Edition.