Przepustka sezonowa Halo Wars 2
Rozbuduj swoje armie dzięki przepustce sezonowej Halo Wars 2. Przepustka sezonowa zawiera 7 dodatkowych przywódców, którzy zmienią twój styl gry i pozwolą ci sięgnąć po zwycięstwo w rozgrywkach Najazdu i sieciowego trybu wieloosobowego oraz Potyczkach. Każdemu z dowódców towarzyszą nowe jednostki, umiejętności specjalne oraz dodatkowe karty Najazdu, dzięki którym powiększysz swój arsenał i dostaniesz do dyspozycji nowe narzędzia strategiczne na polu bitwy. A ponadto zyskasz możliwość rozegrania dwóch dodatkowych misji kampanii Operacja ''Złamane włócznie'', w których przejmiesz kontrolę nad oddziałem ODST i staniesz do walki z nowych zagrożeniem ze strony sił Wygnańców Atrioxa. Przepustka sezonowa Halo Wars 2 nie zawiera rozszerzenia Przebudzenie koszmaru ani podstawowej gry Halo Wars 2.