Przepustka sezonowa Gears of War 4
Szykujcie lancery do trybów kooperacji i gry wieloosobowej w ramach przepustki sezonowej Gears of War 4. To coś tylko dla VIP-ów, a dołączając do tego elitarnego grona, otrzymacie następujące dodatki: - Natychmiastowy dostęp do 19 pakietów gear, 60 kart z kolekcji zawartości sezonu 2, 5 gwarantowanych kart umiejętności z Nadejścia Hordy oraz pakiet gear eksperta Hordy; - Dostęp do playlisty twórców pozwalającej na wcześniejsze zapoznanie się z nadchodzącymi trybami, mapami i innymi elementami; - Pięć ekskluzywnych przedmiotów do pobrania wchodzących w skład Pakietu Retro VIP (skórkę postaci Retro JD, skórki broni Retro miażdżyciel i Retro dropszot, emblemat Retro JD oraz nagrodę Retro JD dla dodatkowych PD); - Stały dostęp do ponad 24 map z DLC (po dwie mapy co miesiąc przez rok), by móc rozgrywać prywatne mecze na dedykowanych serwerach.