Przepustka samochodowa Forza Horizon 4
Zdobądź 49 dodatkowych samochodów za niewygórowaną cenę! Wszystkie auta dostępne dzięki przepustce samochodowej można jednorazowo dodać do swojego garażu w Forza Horizon 4 bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Przepustka samochodowa Forza Horizon 4 wchodzi w skład edycji Deluxe i Ultimate gry Forza Horizon 4, a także zestawu dodatków Ultimate. Zdobądź przepustkę samochodową Forza Horizon 4 już dziś!