PRZEPUSTKA KLASYCZNA – ROK 8, SEZON 4 – FOR HONOR
Heathmoor wynajduje awangardową broń. Przepustka klasyczna Y4S4 ponownie zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród z przepustki bitewnej Y4S4. Dostępna tylko podczas sezonu 4 roku 8. Ta przepustka klasyczna zawiera następujące nagrody: - 1 egzekucja (na postać); - 1 zestaw broni (na postać); - 1 popis (na postać); - 2 stroje bojowe (na postać); - 2 efekty (bezczynność/gest/egzekucja, na postać); - zestawy kolorów, wzory malowań, symbole i personalizacje emblematów; - specjalny poziom 101 zawierający całą powyższą zawartość dla wszystkich postaci udostępnionych po Y4S4 do dziś; - i o wiele więcej! Jeśli posiadasz już przepustkę bitewną z Y4S4, nie musisz kupować przepustki klasycznej i będziesz kontynuować swoje postępy od miejsca, gdzie zostały przerwane. Ta przepustka klasyczna Y4S4 jest dostępna do 11 marca 2025 r. i nie podlega zwrotom.