Przepustka grabieży – sezon 14
Kup Przepustkę grabieży do Sea of Thieves i odblokuj możliwość otrzymania dodatkowych nagród sezonowych w miarę zdobywania renomy podczas przygód! Przepustka grabieży w sezonie 14. obejmuje pełny zestaw wyposażenia statku „Wewnętrzne sanktuarium”, w którym znajdziesz kolekcjonerskie żagle i galion oraz kurtkę, pas i kapelusz „Wewnętrzne sanktuarium” dla twojego pirata, a także 750 starożytnych monet, które zdobywa się etapami (jako dodatek do 250 monet, które można zdobyć za postępy w sezonie bez posiadania Przepustki grabieży). Wszystkie te przedmioty kosmetyczne nie zawitały dotąd na falach. Nie znajdziecie ich jeszcze nawet w Emporium!