Przeciwnik: PuPu
Zmierz się z PuPu w Koloseum! Użyj kryształów pokonanych wrogów, by przywołać ich jako sprzymierzeńców w trakcie walki.Koloseum pojawia się w Historia Crux (dostępnym od rozdziału 2). Aby zyskać dostęp do tej zawartości, przejdź do Historia Crux i wybierz "Coliseum -??? AF-".