Przebudzenie zimnej ciemności
Ktoś włamał się do nieczynnego od czasów zimnej wojny ośrodka badań nad bronią zaszytego w syberyjskiej dziczy i uwolnił tajemniczą substancję, która zmienia ludzi w krwiożerczych, bezmyślnych zabójców. Lara musi zmierzyć się z coraz agresywniejszymi atakami zarażonych przeciwników, zdobywając równocześnie i konstruując na bieżąco sprzęt, by nie przegrać w bezwzględnej walce o przetrwanie. Stań do walki z nowymi wrogami i podejmij nowe wyzwania, próbując równocześnie znaleźć sposób na opanowanie sytuacji i uniknięcie wiszącej w powietrzu katastrofy. Dodatek zawiera strój Uszanka, który zmniejsza obrażenia Lary odnoszone w walce wręcz, niszczycielską strzelbę Młot otchłani oraz pakiet kart Przebudzenie zimnej ciemności, w którym można znaleźć ponad 15 nowych kart wyprawy.