PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse Digital Artbook
Zawiera szkice i ścieżkę dźwiękową z gry Cyfrowy album zawierający szkice oraz ścieżkę dźwiękową z „PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse”. Jest dostępny na ekranie tytułowym.