Prince of Persia The Lost Crown Pre-Order Bonus
Zamów grę w przedsprzedaży i uzyskaj dostęp do stroju wewnętrznego wojownika dla Sargona. Poznaj dziedzictwo „Prince of Persia” dzięki temu strojowi inspirowanemu legendarną grą.