Predator: Hunting Grounds - Zestaw DLC Drużyna Łowiecka
Wciel się w bezwzględnego łowcę i przemierzaj rozległe terytorium w poszukiwaniu zwierzyny, wykorzystując różne style polowania. Masz do dyspozycji całą gamę klas predatora, dzięki którym możesz spersonalizować swój wygląd oraz styl gry i stać się najbardziej przerażającym drapieżnikiem w całej dżungli. Ten pakiet DLC zawiera klasy premium predatora: Pana Blacka, Sokolnika oraz Pojmanego.* *Maski przedstawione na postaciach Sokolnika i Pana Blacka mogą być także kupione w grze za zdobytą walutę.