Poziomy letnie
Lato zawitało do Arendelle! Rozegraj 30 poziomów na zupełnie nowej letniej mapie i popracuj nad opalenizną z Olafem! Poznaj zupełnie nowe mechaniki gry, jak łódka Olafa („Olaf's Sail Boat”) oraz wirujące odmęty („Spinning Whirlpools”)! Zbierz wszystkie dostępne kwiatki i odblokuj specjalne nagrody!