Poziomy jesienne
Ciesz się magią jesieni i rozegraj 30 nowych zagadek! Ciesz się jesienną porą roku z mechanikami deszczowych chmur („Rain Clouds”) oraz stosów liści („Leaf Piles”)! Zdobądź 10 łamaczy lodu („Ice Picks”) za darmo po zebraniu wszystkich 10 sów!