Poziomy halloweenowe
Przedstawiamy 30 nowych, przerażających poziomów na naszej sezonowej mapie! Sprawdź, jak działa zupełnie nowe wzmocnienie „Peek-a-Boo”! Dwie zupełnie nowe mechaniki gry: karmienie duchów („Feed the Ghosts”) oraz cukierek albo psikus („Trick-or-Treat”)! Zbierz 10 dyń, aby odblokować specjalną nagrodę!