Postać Phase 4 + Debiutancki Zestaw Strojów
Zestaw zawiera postać Phase 4 dla Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters oraz strój superseksowny, mikołajowy, sportowy, cheerleaderki i pielęgniarki. * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.