Postać Nyotengu + Debiutancki Zestaw Strojów
Zdobądź Nyotengu – najnowszą członkinię zespołu wojowników DOA5LR – oraz 5 strojów specjalnie dla niej po obniżonej cenie! Zestaw zawiera postać Nyotengu dla DEAD OR ALIVE 5 Last Round oraz strój sportowy, mikołajowy, sportowy, cheerleaderki, pielęgniarki i po kąpieli. * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.