Postać Marie Rose + Debiutancki Zestaw Strojów
Zestaw zawiera postać Marie Rose dla DEAD OR ALIVE 5 Last Round oraz strój mikołajowy, szkolny, sportowy, cheerleaderki i pielęgniarki dla Marie Rose. * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.