Portal Knights – Pudełko Radosnych Pierścieni
Spersonalizuj swoją postać w grze Portal Knights dzięki nowym, radosnym pierścieniom. Zestaw zawiera: - Pierścień motyla - Pierścień tęczy - Pierścień mocy kwiatów Wyróżnij się spośród znajomych, nadając swojej postaci w świecie Elysia nowe, fantastyczne efekty. Wyróbuj pierścienie i przekonaj się sam! Elysia Cię potrzebuje! Dołącz do pełnego akcji trójwymiarowego, sandboksowego świata RPG, współpracuj z innymi graczami, rozwijaj swoją postać, twórz epickie bronie, pokonuj rywali w czasie rzeczywistym i buduj praktycznie wszystko, co sobie zamarzysz! Sam napisz scenariusz swojej przygody, stwórz własnego bohatera i zostań najpotężniejszym Rycerzem Portali!