Portal Knights — Pudełko Emoji
Pudełko Emoji zawiera cały wachlarz ikonek emoji, dzięki którym spersonalizujesz wygląd swojej postaci w grze Portal Knights. W jego skład wchodzą: - Emoji: Wściekły - Emoji: Grymas - Emoji: He, he - Emoji: Buziak - Emoji: Lol - Emoji: Kocham - Emoji: Smutny - Emoji: Uśmieszek - Emoji: Zaskoczony - Emoji: Oczko Aby otrzymać dostęp do swojego zestawu robociej próżności, przejdź do sklepu w grze Portal Knights. Pokonaj zło, które nawiedziło terytoria Rycerzy Portalu w fantastycznej, pełnej akcji grze RPG z otwartym światem! Podróżuj pomiędzy generowanymi losowo krainami i poznawaj nowe postacie. Ulepszaj swojego bohatera i walcz z potworami zrodzonymi z Rozłamu. Odwiedzaj najróżniejsze regiony i zbieraj surowce, za pomocą których stworzysz wyjątkowe, potężne przedmioty. Odbuduj zniszczone miasta w nieustannie zmieniających się okolicznościach przyrody. Przywróć pokój całemu światu, pokonując Strażników Portalu i samemu zostań Rycerzem Portalu!