Portal Knights — Pudełko Bibota
Pudełko Bibota zawiera klasyczny zestaw robociej próżności dla twojego bohatera w grze Portal Knights. W jego skład wchodzą: - Ramiona Bibota - Korpus Bibota - Hełm Bibota - Nogi Bibota Aby otrzymać dostęp do swojego zestawu robociej próżności, przejdź do sklepu w grze Portal Knights. Pokonaj zło, które nawiedziło terytoria Rycerzy Portalu w fantastycznej, pełnej akcji grze RPG z otwartym światem! Podróżuj pomiędzy generowanymi losowo krainami i poznawaj nowe postacie. Ulepszaj swojego bohatera i walcz z potworami zrodzonymi z Rozłamu. Odwiedzaj najróżniejsze regiony i zbieraj surowce, za pomocą których stworzysz wyjątkowe, potężne przedmioty. Odbuduj zniszczone miasta w nieustannie zmieniających się okolicznościach przyrody. Przywróć pokój całemu światu, pokonując Strażników Portalu i samemu zostań Rycerzem Portalu!