Portal Knights – Druidzi, Futrzaki i Obrona Reliktów
Wybierz się na rubieże Faynore'u, aby obronić jego święte relikty! CECHY: WCIEL SIĘ W DRUIDA! Okiełznaj swoją „dziką stronę”, wcielając się w nową grywalną klasę zdolną przyjmować kształt potężnych zwierząt! WCIEL SIĘ W FUTRZAKA! Stwórz swojego własnego członka nowej, dumnej rasy – zmień kolor futra, uszy, pyszczek i tak dalej! BROŃ GWIEZDNYCH KAMIENI! Nasz najnowszy tryb gry wzywa Cię do obrony najświętszych reliktów Futrzaków na arenach obleganych przez najeźdźców! Buduj pułapki pomiędzy falami napastników, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. HEROICZNE NAGRODY I WIERZCHOWCE Śmiałkowie broniący Gwiezdnych Kamieni otrzymają w nagrodę nowe, unikatowe skarby – między innymi mityczne wierzchowce, takie jak jednorożce czy smoki! ZABIERZ ZNAJOMYCH DO FAYNORE'U Przyjmij innych graczy na wyspach Futrzaków na Faynorze! Uwaga: Wyłącznie gracze posiadający to rozszerzenie będą mogli korzystać ze znalezionych tam przedmiotów.