Porażka Desmonda
Ulepsz swój Międzywymiarowy Przełącznik i przygotuj się na zupełnie nową przygodę w nieznanym dotąd skrzydle Quadwrangle Manor. Poznaj Desmonda, pijącego ptaka, w jeszcze bardziej skomplikowanych i szalonych łamigłówkach. Porażka Desmonda zapewnia wiele godzin międzywymiarowej rozrywki i rozwiązywania łamigłówek. Pobierz ją już dziś!