Police Simulator: Patrol Officers: Multipurpose Police Vehicle DLC
Dobry i niezawodny wybór – Multipurpose Police Vehicle (Wielozadaniowy Pojazd Policyjny) to idealny radiowóz nowej generacji, który zapewni bezpieczeństwo w Brighton! Samochód ten nie tylko umożliwia ściąganie pojazdów cywilnych, które zostały uszkodzone w wypadkach lub naruszyły prawo, ale także zwiększa pojemność bagażnika.